Skip to main content

Generelle spørgsmål

Hvordan kommer jeg i kontakt med Jer?

Du kan skrive til os på kundeservice@fashion4u.dk eller kontakte os på Facebook. Vi bestræber os på at vende tilbage til dig indenfor 24 timer på hverdage.

Du er også velkommen til at ringe på 41981000 på hverdage mellem 10-14.

Hvor holder I til?

Vi har ingen fysisk butik, og der kan således kun handles via vores hjemmeside her på Fashion4u.dk. Returnering af købte varer foregår også via forsendelse, og der kan således ikke returneres til os ved vores lager.

Hvilke betalingsformer accepterer I?

Vi modtager Dankort, VISA/Dankort, Mastercard, JCB, Maestro, Mobilepay og Viabill

Hvordan annullerer jeg min ordre?

Hvis du ønsker at annullere din ordre, så bedes du kontakte os hurtigst muligt på kundeservice@fashion4u.dk eller 41981000 (hverdage mellem 10-14). Når først ordren er pakket og afsendt, kan den desværre ikke annulleres, men skal returneres jævnfør vores regler herfor.

Kan jeg ændre min ordre?

Hvis du ønsker at ændre din ordre, så bedes du kontakte os hurtigst muligt på kundeservice@fashion4u.dk eller 41981000 (hverdage mellem 10-14). Når først ordren er pakket og afsendt, kan den desværre ikke ændres længere.

Hvor lang tid tager det, at behandle min returordre?

Fra vi har modtaget din pakke, til at vi tilbagebetaler pengene, kan der – i travle perioder – gå mellem fem til syv arbejdsdage.

Forsendelse

Hvilke fragtmuligheder har jeg?

Vi benytter os af GLS. Du kan enten få sendt din ordre til en GLS Pakkeshop, hvilket koster kr. 29, medmindre du handler for mere end kr. 399, hvor du så får gratis fragt. Du kan også få sendt pakken direkte hjem til dig, og dette koster kr. 79 uanset beløbet du har handlet for. Vi anbefaler altid Pakkeshop, da du ved hjemmelevering kan risikere, at pakken sendes til Pakkeshop hvis du ikke er hjemme, når GLS kommer.

BRUG FOR HJÆLP?

41 98 10 00 (åbent hverdage 10-14)