Skip to main content

Generelle spørgsmål

Hvordan kommer jeg i kontakt med Jer?

Du kan skrive til os på kundeservice@fashion4u.dk . Vi bestræber os på at vende tilbage til dig senest indenfor 3 hverdage.

Hvor holder I til?

Vi har ingen fysisk butik, og der kan således kun handles via vores hjemmeside her på Fashion4u.dk.

Hvilke betalingsformer accepterer I?

Vi modtager Dankort, VISA/Dankort, Mastercard, JCB, Maestro, Mobilepay og Viabill

Hvordan annullerer jeg min ordre?

Hvis du ønsker at annullere din ordre, så bedes du kontakte os hurtigst muligt på kundeservice@fashion4u.dk eller 41981000 (hverdage mellem 10-14). Når først ordren er pakket og afsendt, kan den desværre ikke annulleres, men skal returneres jævnfør vores regler herfor.

Kan jeg ændre min ordre?

Hvis du ønsker at ændre din ordre, så bedes du kontakte os hurtigst muligt på kundeservice@fashion4u.dk eller 41981000 (hverdage mellem 10-14). Når først ordren er pakket og afsendt, kan den desværre ikke ændres længere.

Hvordan virker prisgaranti?

Hvis du indenfor 14 dage (regnet fra ordredatoen) finder samme vare til en lavere pris i en anden butik (fysisk såvel som på nettet), end den du har købt den til hos os, så refunderer vi differencen; det skal føles sikkert at handle hos os! Det er en forudsætning at du kan dokumentere, at varen er på tilbud, og at der er tale om samme style, farve og at de har din størrelse på lager! Læs mere om betingelserne i vores handelsbetingelser

Forsendelse & Afhentning

Hvilke fragtmuligheder har jeg?

Vi benytter os af GLS. Du kan enten få sendt din ordre til en GLS Pakkeshop, hvilket koster kr. 29, medmindre du handler for mere end kr. 499, hvor du så får gratis fragt. Du kan også få sendt pakken direkte hjem til dig, og dette koster kr. 79 uanset beløbet du har handlet for. Vi anbefaler altid Pakkeshop, da du ved hjemmelevering kan risikere, at pakken sendes til Pakkeshop hvis du ikke er hjemme, når GLS kommer.

Kan jeg afhente min ordre hos Jer?

Du er meget velkommen til at afhente din ordre hos os. Du bestiller og betaler dine varer online, og herefter får du en mail, når din ordre er klar til afhentning. Din ordre kan afhentes ved vores webshoplager på Bygstubben 5, 2950 Vedbæk på hverdage mellem 10 og 13 (eller efter forudgående aftale). Husk at medbringe ordrebekræftelse og ID.

VIGTIGT: Du bedes afhente din ordre senest fem hverdage, fra du har modtaget besked fra os om, at din ordre er klar til afhentning. Dette for at vi har plads til alle kunders ordrer. Afhenter du ikke indenfor fem hverdage, så forbeholder vi os retten til, at fremsende pakken med GLS for din egen regning (udgør pt. kr. 29).

Returnering & Ombytning

Hvor lang tid tager det, at behandle min returordre?

Fra vi har modtaget din pakke, til den er håndteret og dine penge krediteret går der op til ti hverdage.

Kan jeg få ombyttet til en anden størrelse?

Vi har gratis ombytning, så du er velkommen til at ombytte til en anden størrelse eller style. Enten kan du bestille en ny med det samme (det er det hurtigste) og så sender den anden størrelse retur til os, hvorefter vi krediterer den.

Alternativt kan du returnere den købte style til os, og notere på retursedlen, at du ønsker den ombyttet. Dette tager lidt længere tid.

Fra vi har modtaget din pakke, til at vi håndterer ombytningen, kan der gå op til ti hverdage.

Læs mere omkring returnering og ombytning her

Har I gratis retur?

Desværre ikke. Det koster kr. 49 at anvende vores medsendte returlabel. Du er naturligvis velkommen til selv at stå for porto og forsendelsen.

Læs mere omkring returnering og ombytning her

Kan jeg selv returnere min ordre til Jer direkte ved Jeres lager?

Du er også velkommen til at returnere dine varer/ordre direkte ved vores webshoplager på hverdage mellem 10 og 13. Vores webshoplager ligger på Bygstubben 5, 2950 Vedbæk.

BRUG FOR HJÆLP?

Pga af COVID19 er vores telefon lukket. Send os istedet en mail, som vi besvarer indenfor 3 hverdage.